Ons artistiek team!

Stanley
Muzikale leiding: Stanley Stokkermans

Stanley is begonnen als geluidstechnicus bij o.a. Paul de Leeuw heeft hij zich daarna ontwikkeld als muzikaal leider en/of dirigent bij onder andere de Joop van den Ende producties ‘Mamma Mia’ en ‘Ciske de Rat’. Verder was hij verantwoordelijk voor de CD productie van de V&V productie van de musical ‘Annie’. Stanley is medeoprichter en muzikaal leider van Brabant Talent in Oss een musical talentenklas waar hij onder andere verantwoordelijk was voor de producties ‘Droomland’ en ‘Zeur Niet’, een musical met liedjes van Annie M.G. Schmidt.

Als docent bij het Titus Brandsma Lyceum in Oss was hij muzikaal leider voor onder andere ’Anatevka’, ‘De Engel van Amsterdam’, ‘Hairspray’ en een zeer succesvolle productie van de musical ‘Foxtrot’. Met de Stichting Oss Cultureel was hij als muzikaal leider verantwoordelijk voor onder andere ‘Octopussy’, ‘Hotel Johanna’, Revue Oss anno Nu’ en‘Titus, de Musical’ en recentelijk de musical ‘Want Daar Brandt Nog Licht’. Stanley stamt uit een muzikale familie. Hij is de zoon van componist Joop Stokkermans.

Janneke
Choreografe: Janneke Vermeulen

Janneke is sinds de musical ‘Curtains’ onze choreografe.

Janneke heeft het dansen als het ware met de paplepel ingegoten gekregen. Danscentrum Vermeulen, opgericht door haar ouders, is al sinds decennia een begrip in Nijmegen en omstreken. Janneke geeft hier zelf al les sinds 2002. Naast het les geven heeft ze zelf ook actief professioneel gedanst. Als meervoudig Nederlands Kampioen Latin en South American Showdance mag zij gerekend worden tot de Nederlandse danstop.

Als professioneel danserses heeft Janneke ook meegewerkt aan het TV programma ‘Strictly Come Dancing’ als danspartner van Arjan Ederveen. Naast het dansen richt zij zich ook op acteren. In mei 2013 is ze afgestudeerd aan De Trap toneelschool te Amsterdam als actrice. Zo heeft zij o.a. meegespeeld in de film ‘Vervelend’ en de theaterproductie ‘Ribbenkast Ritme’. In 2017 heeft zij haar eigen theater-dans voorstelling ‘Horrorhuis’ geschreven en geregisseerd.

Peter
Regie: Peter Wouters

Peter is ruim 30 jaar actief in het amateur theater. Begonnen als speler in de musicals ‘Anatevka’, ‘Mame’ en ‘Zorbá’, heeft hij zich daarna toegelegd op het vertalen en schrijven van musicals. Hij vertaalde onder andere de Broadway musicals ‘Zorbá’, ‘Call Me Madam’ en de MVN productie ‘Curtains’.

Als schrijver is hij medeverantwoordelijk voor de liedteksten van zo’n 20 producties, waaronder de MVN producties ‘Arabica’, ‘Some Like It Hot’ en de nieuwe musical ‘De Geestverruimende Gelofte’. Als regisseur is hij verantwoordelijk voor de Nederlandse première van Irving Berlin’s ‘Call Me Madam’, ‘Bizar Bezoek’, ‘Schetsen van Van Gogh’ en bij Musicalvereniging Nijmegen, de producties ‘Arabica’, ‘Some Like It Hot’, de Nederlandse première van Kander & Ebb's ‘Curtains’ en de nieuwe productie ‘De Geestverruimende Gelofte’.

Anja
Regie-assistente: Anja Haenen

Anja is vanaf het eerste begin bij de vereniging verantwoordelijk voor de grime en kapsels. Daarnaast is zij ook mede verantwoordelijk voor de uitvoer van het decor. Anja is een ware duizendpoot en daarom is ze ook, sinds de musical Arabica, werkzaam als regie-assistente. Voor de musical ‘Curtains’ was Anja verantwoordelijk voor de ruim honderd kostuums waarvan het merendeel door haar zelf ontworpen en gemaakt is.